Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie Second Birthday tickers

Sunday, April 15, 2012

Our New Family

...Assalamulaikum....

Sila jangan suspen dengan tajuk yang di highlight kan di atas...baby masih di dalam perut...masih belum deliver lagi....

Ni nak cerita pasal penambahan ahli keluarga baru En. Dommo & Pn. Dolly....
tak sangka walaupun baru berapa bulan berkenalan dan duduk sesangkar...dorang xpress tol memproses bayi...

Seingat saya, 2bulan lepas si Dolly baru je kehilangan baby..sebab anak yang dilahirkan tak berumur panjang....selang 2-3 hari dorang dah mati.....tak pandai nak jaga....boleh dipijak2 nya....

Tapi bulan lepas tanggal 29 Mac 2012, si dolly sekali lagi bersalin.....agak cuak juga dibuatnya....eh...berapa kali nak bersalin ni.....?.....kali ni, dolly selamat melahirkan 3 ekor baby rabbit yang sangat comel....so search punya search kat internet....rupa-rupanya arnab betina mempunyai 2 rahim....so maybe..ni anak dari rahim yang ke-2...Subhanallah......

....Hari ni..anak-anak arnab saya dah besar dan sihat...alhamdulillah..tak sia-sia baca info-info dalam internet..sekurang-kurangnya banyak membantu saya terutama usaha nak bagi Dolly nyusu pada sibayi yang kecil2 ni...

Bawahni..antara-antara gambar dorang:-

Ni la aktiviti terbaru saya....bermain dengan si comel yang cute lagi manja

Ini saya namakan "molly"

Oleh kerana agak gelap....saya namakan "coppy"

Dan yang seekor lagi "Mikie"

Tengokla dorangni..kalau tido camnila gayanya....menempel antara 1 sama lain.....

No comments: