Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie Second Birthday tickers

Sunday, October 16, 2011

Cubaan Memborong Untuk Pertama Kali

Hari Jumaat hari tu....masa tengah bosan2 melayan internet...(sampai tak tahu nak buka apa)...so, tergeraklah pintu hati ni...nak buka belian baju2 blous secara borong.......

ada yang berkenan tapi ada jugak yang mahal.....sebenarnya saya ni minat sangat bisness tapi.....tula..sampai sekarang tercari2..bisness apa yang boleh sebati and sesuai dengan jiwa saya....hehe....

hari tu masa baru2 lepas kawin, ada jugak buatkan 1 blog menjual cenderamata (especially) hadiah kenangan untuk majlis kahwin....supplier dah ada....tp tula...orang yang kwin pula..takla setiap hari..so permintaan tu tiada....

So, buat masa ni...siapa2 yang tahu..and tanya je baru inform....sebab dah tahu....tak ramai yang berminat..huhuhu..

Berbalik pada cerita borong tadi......cari punya cari terjumpa la 1 blog dan website ni..yang menjual baju2 yang cantik2....bila dah attracted tu..mula la gatal tangan nak isi borang order........

Pada saya, bajunya xdalah murah sangat..so far boleh la.....untuk cubaan pertama..harap2 ada yang sudi membeli....(opss lupa pula nak cerita...extually...baju2ni bukan la untuk saya pakai....tapi untuk dijual....)

Tapi saya minta permission suami dulu tau....hehe..bila dah dapat green light..saya pun COMFIRMkan....dengan wajah tersenyum ceria......saya call en.Hubby...minta tolong bank in kan duit ke akaun si polan bt polan....

Harap2 selasa/ rabu ni dah boleh dapat dah...wiiiii.................korang berminat tak?...:-D

1 comment: