Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie Second Birthday tickers

Sunday, October 17, 2010

10.10.10: Kuala Gandah

Experience 1:

Tula tarikh keramat untuk aku..sungguhpun tarikh tu bukan lah tarikh yang bermakna utk aku...tapi ianya memberi pengalaman yg akan aku kenang dalm hidup aku....hahaha...(bunyi ayat macam suspens je)

Sungguhpun aku dh hidup dimuka bumi Allah ni selama 26 tahun...(Alhamdulillah).....merantau belajar smpai ke Negeri 9...melncong paling jauh ke singapore (setakat ni erk)...tapi...aku xpernah melangkah kaki ke Kuala Gandah.......macam org yg bru trun dr angkasa lepas...ini lah kali pertama aku masuk ke dlm hutan lipur gandah ni...tak sangka..rupenye pelncong2 yang dtg utk melihat gajah2 kat sini lebih advance dari aku....hahaha....kat dalam ni..ade jugak dear land....tp aku xsmpat lagi menapak sebb waktu yang terhad....


Dan hari ni jugak aku baru tahu yang dulu-dulu tempat aku sllu join program motivasi kat bukit rengit dah ditutup...alsannye, tempat tu dah jadi srang maksiat.....erm....sayang memang sayang sebab kat situ ade kawasan air terjun yg boleh tahan bestnya.....

Aku gi ngan min, najib & ida...niatnye nak wt promosi PJK pada pengnjung2 yang dtg....haha..tapi yang malangnye kami dtg tak kena masa....kebiasaanya org akn datng around kol12 tghari dan keats..time tu dpt la tgok gajah makan..mandi.....huhu...nak tak nak..wt la promosi kat berapa kerat orang yang ada....tp walcmne pun....tmpt ni mmg best..bersih....syabas pada pihak pengurusan Kuala Gandah yang menjaga tmpt tmpt ni dengan sebaiknye...caiya la!!!






No comments: