Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie Second Birthday tickers

Sunday, October 17, 2010

Upgrade......

assalamualaikum...


Baru je post lalu aku menceritakan tentang kehidupan aku sebagai asistant mnager di PJK (tempat aku bekerja sekarang)...tapi, saat ini...semua dh berubah selepas tempoh 7bulan berkhidmat....aku dh di naik pangkat mnjdi manager..Alhamdulillah, atas kurniaan yang Allah berikan....skurang-kurangnye bile dh naik gaji ni boleh la support nk byr hutang kereta by month....erm plus kene plan duit nk prepare barngan kwin...huish..banyak budget nye tu.....


Berbalik pada kerja aku tadi.....Sungguhpun skop kerja yang aku lakukan skarang xde yang berubah pun.....ade yg - and de yang + ......cume tanggungjawab tu makin bertambah.......huhu...agknye blh ke tak nk confront ni....???..Ya Allah bantula aku......


Insyaallah, semuanya akan dilakukan dengan seikhlas dan sebaik mungkin...ameeeeeen..


i'll make change n improve everything as long as i can....

No comments: