Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie Second Birthday tickers

Sunday, October 17, 2010

10.10.10: Sedih dan Terkilan

Experience 2:

10.10.10.....mungkin ianya bukan lah sempurna untuk aku....
selagi kesannya masih terlihat..aku xdpt nak memaafkan diri sendiri ats kecuaian diri................

Petang tu...seperti biase...aku pulang ke rumah dari tempat keje around kol 6.20....sampai je di blok 3....aku xperasan khemah yang orang pasang utk kenduri kawin tengah hari tadi masih terpacak...nak dijadikan cerita..ada pulak la sebuah lori parking betul2  kat tengah jalan...so...dengan rase tidak confidennye....aku decide terpakse me reversekan semula kereta untuk mengelakkan dari tergesel dengan badan lori yang bagak besrnya....

dan ketika aku mereverse kan kereta...aku xpersan langsung ade kereta kat belkang aku yang parking disebelah kanan...so scara tak sengaja aku dh terlangar kereta tu....berpeluh, berdebar, n kecut perut....bukan tkut dimaki...tapi...tkut kalau2 kereta snowbell kesyangan aku ni bercalar balar gara-gara bergesel dengan kereta tu...

tp malang.....niat nak ngelak lori kat depn...aku plak langgar kete kat blkang.......adoiyai.....

sesudah sampai je kat umah...aku terus check...masa tu hanya Tuhan  jela yang tahu...sedihnya hati....bile ade tompok hitam kat buntot kereta aku.....plus de garisan bergeser......bukan sikit tapi banyak...
ya Allah.....bergenang air mata...then pe yg aku wt?...call  talian kecemasan (tunang aku)........
huwaa..... and (pe yang diucapkan..biarla off record ye)....

and now...i still remind that...and think stressly..what should i do...to eliminate the dark effects......i'm very sad for that....

No comments: