Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie Second Birthday tickers

Wednesday, January 4, 2012

Ahlan Wasahlan 2012

Semenjak memasuki arena 2012, baru hari ni berkesempatan untuk membuka blog.....(cuti panjang gayanya)...hehehe

Tak terlambat lagi rasanya nak mengucapkan Selamat Datang/Welcome/Ahlan Wasahlan 2012.....

.....Selamat tinggal 2011 yang telah banyak memberi kenangan / memori indah sepanjang tahun.....Alhamdulillah...
Pelbagai detik manis yang dirasai, antaranya sesi berpindahan status dari solo kepada 'berduet'...pengalaman  bergelar isteri, mempunyai ibu&bapa mertua, menaiki kapal terbang, jalan-jalan sani sini...dan macam-macam lagi............& tidak dilupa tragedi hujung tahun..yang membawa saya menjadi gelaran ibu untuk tahun 2012......insyaAllah...

Saya bersyukur atas rezeki pemberian- Mu......Alhamdulillah....

Semoga tahun  2 0 1 yang bakal dilalui ini.....memberi banyak lagi lakaran warna warni dalam hidup saya & kawan-kawan semua.....dan semoga kehadiran tahun baru ini...menjadikan saya insan yang lebih bersyukur dan hamba yang sentiasa taat kepada perintah-Nya...Amen.......


**Nota Hati: Ya Allah...saya insan yang sangat lemah.....Jadikanlah saya insan yang tabah, cekal, dan tidak mudah putus asa...untuk melalui hari-hari mendatang.....Janganlah jauhi saya dari Rahmat dan Kasih Sayang-Mu

2 comments:

MERAN QAMAR said...

amin...........cuti g honeymoon keeee

MERAN QAMAR said...

tag you in this entry yaaaa

http://aempat.blogspot.com/2012/01/pictures-of-year-2011-contest.html