Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie Second Birthday tickers

Sunday, July 3, 2011

Ubat Merajuk

hahahahahahaha...

Bagi saya ketawa dulu ye....alkisah  yang berlaku pada minggu ni jugakla.......


Maklumlah, bila duduk jauh-jauh ni nak komunikasi hanya melalui sms / call je...jadinya nak cerita banyak pun tak boleh. terbatas. so, boleh kata kalau ada 10 mesti 9 dah cerita dan yang 1 lagi terlupa. Masa ni, bila dah tak ada depan mata, mula la nak moody memanjang. nak majuk dan di pujuk. walaupun halnya tak la sebesar mana. Kadang-kadang saya cakap A, suami faham B macam tu jugak saya.

nak di jadikan cerita 2-3 menjak ni saya memang susah nak tido. kalau tido pula mesti kena berteman cos tabiat suka fikir bukan-bukan sebelum tido. jadinya time tido tu mula mimpi macam-macam. saya tau husband saya penat cos kena jadi runner minggu ni. dari pahang balik ke shah alam pastu kena pergi ke banting pasal urusan kerja, malam selasa balik ke pahang (rumah mertua) sebab nak antar adik masuk kolej, then singgah ke umah mak abah saya sebelum balik semula ke shah alam.... huishhh sian dia.. memang penat. tapi tula, nak juga suruh dia teman walaupun mata dia tak larat nak buka dah. last-last saya majuk.


kejamnya saya kan... tapi kitorang tak majuk lama-lama. walaupun saya kuat majuk tapi saya cepat sejuk. hehehe. dan tak sangka, malam tu time husband balik ke umah dia hadiahkan 2 kuntum bunga mawar kat bawah ni sebagai ubat 'orang majuk' katanya....
masuk ni dah 3 kali dia bagi saya bunga (dari start mula bercinta). Terima Kasih sayang..sekarang tak merajuk dah hehehehe


walaupun suami saya bukan lah macam si 'seth tan' dalam drama Nora Elena tu, tak bagi kekayaan setinggi menggunung waima kuntuman bunga sebonet kereta mercedes, tapi saya bersyukur sebab dia bagi saya kebahagian & kasih sayang yang tak ternilai harganya. I Love You sayang....terima kasih sebab bersabar dengan saya.

No comments: