Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie Second Birthday tickers

Friday, July 1, 2011

Jatuh Buat Kali Ke-2

Adoiiii ...... sakitnya bontot ngan kaki ni .... tak sangka hari jumaat ni dah 2 kali saya jatuh motor. Kali Pertama saya jatuh pada hari yang sama minggu lepas. Tapi masa tu dekat rumah. Baru je sampai & nak parking motor tak sedar yang kain tersangkut pada tongkat. Bila nak turun, ingatkan tongkat dan ready tegak, rupa-rupanya tak... saya jatuh atas batu-batu jalan. adoiii...motor pulak jatuh timpa saya. Masa tu memang agak sakit cos lutut terkena batu. terkoyak jugak la sikit...Bila cerita kat husband... kita pulak kena marah...(marah-marah sayang hehe). Dia suruh saya hati-hati...tapi.....

Kali ni saya jatuh lagi, Agaknya cctv kat depan ni nampak tak aksi saya tadi.....hehe....tak sangka ini kejadian ke-2 menimpa saya. Situasi nya sama sahaja. Tapi kali ni kat tempat kerja, depan budak-budak. Wa... malu sangat.... Alhamdulillah jugak la sebab tak ada luka-luka, cuma rasa kebas sikit kat bontot ni....Dalam pada budak-budak ni tolong mengangkatkan motor, dan lagi membebel kat diri sendiri... Ya Allah... tak tau la nape dengan saya ni. Selalu tak berhati-berhati. Dah sakit, pandai-pandaila tahan sendiri. Bila mesej husband bagitahu jatuh. Dia terus call... macam ayat hari tu, saya redha ..... "agaknya ma ni fikir pe la sampai jatuh ni?"..."Sakit tak...?...sapu ubat...." hehe.....

Kakak kat kedai sebelah ni plak cakap saya suwei .... chet, suka-suka hati je cakap saya macam tu .... (tapi dalam hati tertanya-tanya gak suwei ke?....) Ya Allah, nauzubillah.....takut jugak kalau jumaat akan datang saya akan jatuh lagi. Tak Maula....sakit.....
Mudah-mudahan Allah jauhkan saya dari malapetaka dan bahaya lagi....

No comments: