Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday, July 5, 2011

Kucik Kucik....

Bile boring kat umah, dorangla peneman saya selain mak abah. bila tengok gelagat manja diorang membuat kan saya terkekeh2.

Yang ini, namanya ken'toi...kitorang 1 family panggil dia dengan nama tu sebab ekornya yang bengkok. Kalau dikalangan adik-beradik dia, dialah yang paling teror, tapi kalau keluar rumah je...tak sah kalau tak kene kacau ngan kucing jiran. Masa tu lintang pungkang la dia berlari menyelamatkan diri masuk umah....


Ini pulak comel, dia ada kembar namanya comot. comot jarang ada kat umah, suke betul jalan-jalan. (mesti ngorat kucing betina). Comel ni manja. pagi-pagi dah standby kat depan umah dah sambil meow merdu mintak sarapan.....Cos dia tau sebelum saya pegi keje mesti saya akn bagi dia n yang lain-lain makan...huhu...


Nota Buku Lali: Ini lah antara aksi kucing-kucing saya yang sempat saya snap...hehe...seksi you.....

No comments: