Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie Second Birthday tickers

Friday, December 23, 2011

Emosi Bercampur Aduk....

Disebalik kesibukkan memberi tunjuk ajar pada adik-adik yang sedang dalam proses mendapatkan sijil ICT ni....kecelaruan minda tiba-tiba menjengah..... sampaikan adakalanya saya merapu ketika mengajar....

Dan ada ketikanya peserta terpaksa menunggu 10-15 minit didalam training room untuk menyambung sesi latihan.....kenapa?.....saya menjadi seorang pelupa....padahal ketika dia melangkah masuk....saya menyapa....Ya Allah.....penyakit apakah ini......nauzubillah saya diisytihar nyanyuk walaupun masih belum menjangkau usia 30an.....

Ada juga masanya saya cepat mengelamun...sukar untuk concentrate pada keadaan/dunia reality.....dan 1 ketika, saya jadi tak tentu arah dibuatnya.....

Astagfirullah......hati kecil mengingatkan saya.....

Dan kini..saya memikirkan mengenai 'sesuatu perkara'.....walaupun akal menafikannya.....tapi naluri ini mengatakan 'Ya...'

Ya Allah...hanya Engkau Yang Maha Mengetahui apa yang terjadi dan terselindung disebalik tragedi ini....Moga,  perasaan dan emosi silih berganti ini menjadi 1001 hikmah pada saya...amin...

3 comments:

HamizaH said...

nape ni laily..byk2 istigfar ye

Mama Naufal said...

tq mizah....insyaallah...astagfirullahalazim...

MERAN QAMAR said...

mengelamun....xckup tdo la tu...otak penat la tu sehari suntuk berfikir