Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie Second Birthday tickers

Wednesday, August 24, 2011

Adakah Saya...

Tiap2 hari saya baca,
Tiap2 hari saya senyum,
Walau bukan saya,
Saya tumpang gembira....

Jika semalam lain,
Hari ini pasti ada yang lain,
Walau saya senyum...
Tapi di hati sebak terasa...

Adakah saya kecewa?
Sekali-kali tidak

Adakah saya putus asa?
Saya masih berjuang...

Adakah saya cemburu?
Saya ............................................................

Hanya Dia yang tahu & faham hati perempuan saya
Saya akan terus menanti,
Saya akan terus mencuba,
Saya akan cuba selagi terdaya ...

walau dalam hati .... saya cemburu akan mereka ....

**Nota buku lali: Kadang-kadang apa yang diharapkan, tak semestinya hadir dengan tiba-tiba walaupun kita sudah berusaha seboleh2nya...kerana, Dia Maha tahu apa yang terbaik untuk kita .... Ya Allah, tabahkan lah hati ku menempuh liku2 hidup sebagai hamba kerdil didunia Mu.... 

6 comments:

HamizaH said...

masanya akn tiba..kita hanya perlu brsabar..

Mama Naufal said...

InsyaAllah..thanks Miza...:-)

wana naskhirah said...

sabar ly....setiap bnda pasti ada hikmah nya..belum rezki laily lagi....

RemoveMyName said...

sabar2...hehehe

ida said...

xmau cedey2..nti xcomel..peace..;-)

Mama Naufal said...

adoii..tb2 cm nak ngis cos ade yg care..huhuhu....thanks kwn2...hihi