Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie Second Birthday tickers

Sunday, August 14, 2011

Gara-Gara Meng-De-active account

hahahaha...
Satu hal yang membuatkan saya ketawa berdekah-dekah bila buka FB, dan ini yang keluar:



Walaupun macam tu...saya tak lah begitu frust sangat...cos sape suruh deactive account for temporary kan?....hehehe..

as long as blogspot tak menguat kuasakan akta untuk menghukum saya seperti di atas.... i still boleh buka ~canda si isteri~ ni.....hahahaha.....

so pada kawan-kawan saya....i'll be missing you hehe....see you in the other 'channel la'...huhuhu.....



**Nota buku lali: Maybe temporary within fast month je kot....who know's?.....but please, jangan salah anggap atas keputusan yang telah saya buat ini....saya bukan nak unfriend..just need time to privacy......
ada perkarakah yang membuatkan saya jadi macam ni???..oh sangat sedih........

No comments: